Un Bărbat Supradozat La Un Medicament Cu Disfuncție Erectilă. Apoi A Văzut Pete „În Formă De Gogoașă” În Viziunea Sa

{h1}

Un bărbat din massachusetts a dezvoltat pierderea vederii după ce a consumat o sticlă întreagă de medicament cu disfuncție erectilă, potrivit unui nou raport.

Un farmacist înmânează o sticlă unui pacient.

Mai mare nu este întotdeauna mai bun - și acest lucru se aplică în special dozelor de medicamente cu disfuncție erectilă.

Într-adevăr, consumul de cantități excesive de sildenafil - ingredientul activ în Viagra - poate fi toxic pentru celulele din ochi, potrivit unui nou raport. Acest lucru s-a întâmplat cu un bărbat din Massachusetts, care a dezvoltat pierderea vederii după ce a consumat o sticlă întreagă de sildenafil lichid, se arată în raport. (Viagra nu este vândut în formă lichidă, astfel că bărbatul nu a consumat medicamentul cu numele de marcă.)

Bărbatul, care se află la mijlocul anilor 50, a băut o sticlă de 30 de mililitri de sildenafil lichid deodată. Sticla conținea 750 de miligrame de medicament pentru disfuncție erectilă, de aproximativ 10 ori mai mare decât doza recomandată, potrivit raportului, publicat astăzi (10 ianuarie) în jurnalul JAMA Ophthalmology.

Apoi, problemele oculare au început - și nu au dispărut. După două luni, bărbatul a mers la medic și i-a descris defectele de vedere, ceea ce a produs un inel sau o formă de „gogoașă” în viziunea sa. [Viagra Goes Generic: 5 Fapte interesante despre „Micul Pilul Albastru”]

Testele au arătat că bărbatul a avut probleme cu celulele retiniene, care sunt celulele sensibile la lumină din spatele ochiului care transformă lumina în semnale electrice care sunt trimise la creier.

Din păcate, nu există nici un tratament pentru afecțiune, iar pacientul nu a revenit pentru urmăriri, așa că nu este clar dacă viziunea sa s-a îmbunătățit vreodată, a spus autorul principal al raportului de caz Dr. Hilary Brader, oftalmolog în zona Philadelphia. afiliat cu Parteneri Oftalmici și Asociații Oculari Matossieni. (Brader a tratat pacienta în timp ce era la Massachusetts Eye și Ear din Boston.)

Acesta nu este primul caz de probleme retiniene legate de o supradozaj de sildenafil. În 2012, medicii din Regatul Unit au raportat cazul unui bărbat care a prezentat o estompare a vederii, tot din cauza anomaliilor retiniene, după ce a consumat 1.500 mg de sildenafil. Și în octombrie anul trecut, medicii din New York au descris cazul unui bărbat care a dezvoltat o nuanță roșie în viziunea sa după ce a băut o sticlă de sildenafil, a raportat anterior Science Live.

Dar cum provoacă sildenafil probleme oculare? Se știe că medicamentul funcționează pentru a trata disfuncția erectilă prin inhibarea unei enzime numite fosfodiesterază 5 (PDE5), care joacă un rol în reglarea fluxului sanguin la nivelul penisului. Dar sildenafil inhibă, de asemenea, o enzimă înrudită numită fosfodiesterază tip 6 (PDE6), care se găsește în celulele retinei. Se crede că în doze mari, această inhibare duce la acumularea unei molecule care este toxică pentru celulele retiniene, a spus raportul.

În cazuri rare, persoanele care iau sildenafil au raportat, de asemenea, un efect secundar diferit al ochilor, numit „neuropatie optică ischemică anterioară non-arteritică (NAION)”, care determină pierderea bruscă a vederii din cauza pierderii fluxului de sânge către nervul optic, conform la Brigham and Women’s Hospital din Boston. Cu toate acestea, nu este clar dacă medicația cauzează de fapt această afecțiune sau dacă persoanele care iau sildenafil sunt mai susceptibile să aibă alți factori de risc pentru afecțiune. În cazul actual, testele au arătat că bărbatul nu avea NAION.

Brader a spus că a decis publicarea cazului pentru a face medicii oculari conștienți de legătura dintre sildenafil și toxicitatea retinei.

"Deoarece acesta este un medicament utilizat în mod obișnuit, am considerat că este important pentru comunitatea oftalmică să fie la curent cu concluziile noastre", a spus Brader pentru WordsSideKick.com. „Sunt sigur că alții au văzut cazuri similare, chiar dacă mecanismul toxicității nu a fost la fel de evident ca în cazul nostru”.

Nota editorului: Această poveste a fost actualizată pe 11 ianuarie pentru a corecta medicamentul specific pe care pacientul l-a luat. A luat sildenafil lichid, nu Viagra.

  • „Ochiul” nu poate arăta: 9 leziuni ale globilor oculari care te vor face să te apuci
  • 7 motive surprinzătoare pentru disfuncția erectilă
  • 27 Cele mai ciudate cazuri medicale

Publicat inițial laȘtiința în direct.






Descoperiri Științifice

Cercetare


Science News


Alinare Pentru Rumegător: Wallaby Gut Bugs Ar Putea Reduce Flatulența Animalelor
Alinare Pentru Rumegător: Wallaby Gut Bugs Ar Putea Reduce Flatulența Animalelor

Deconectare De Grăsimi Mari: 90% Dintre Noi Consideră Că Dietele Noastre Sunt Sănătoase
Deconectare De Grăsimi Mari: 90% Dintre Noi Consideră Că Dietele Noastre Sunt Sănătoase

Cum Funcționează Conservarea Alimentelor
Cum Funcționează Conservarea Alimentelor

Tendințe De Supliment: Consumul De Multivitamine, Probiotice Și Vitamina D
Tendințe De Supliment: Consumul De Multivitamine, Probiotice Și Vitamina D

Model De Hrănire Robotică Cu Pești De Mare Adâncime
Model De Hrănire Robotică Cu Pești De Mare Adâncime


RO.WordsSideKick.com
Toate Drepturile Rezervate!
Reproducerea Oricăror Materiale Permise Prostanovkoy Doar Link-Ul Activ La Site-Ul RO.WordsSideKick.com

© 2005–2020 RO.WordsSideKick.com